שיר מיוחד לילדים מיוחדים • "כשהקולות משונים זה מזה"

    וכל התורה כולה נקראת שירה ותפארת השיר הוא כשהקולות משונים זה מזה, וזהו עיקר הנעימות בעולם
    דוד קליגר No Comments on שיר מיוחד לילדים מיוחדים • "כשהקולות משונים זה מזה"

    קורס כישורי חיים ופיתוח מיומנויות שנפתח לראשונה בבני ברק ביוזמת מחלקת הנוער בעירייה ו"הרשות למניעת התמכרויות" ציין בשבוע האחרון את סיום המחזור הראשון בטקס רשמי ובנוכחות מ"מ רה"ע ר' אברהם רובינשטיין, מנהל מח' נוער ר' אלדד אשורי ומכובדים נוספים. הקורס שהתקיים לראשונה כפיילוט ייחודי המשלב בין קורס כישורי חיים וקורס העצמה באמצעות המוזיקה נערך במסגרת …

    וכל התורה כולה נקראת שירה ותפארת השיר הוא כשהקולות משונים זה מזה, וזהו עיקר הנעימות בעולם
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קורס כישורי חיים ופיתוח מיומנויות שנפתח לראשונה בבני ברק ביוזמת מחלקת הנוער בעירייה ו"הרשות למניעת התמכרויות" ציין בשבוע האחרון את סיום המחזור הראשון בטקס רשמי ובנוכחות מ"מ רה"ע ר' אברהם רובינשטיין, מנהל מח' נוער ר' אלדד אשורי ומכובדים נוספים.

    הקורס שהתקיים לראשונה כפיילוט ייחודי המשלב בין קורס כישורי חיים וקורס העצמה באמצעות המוזיקה נערך במסגרת ישיבת "חישבתי דרכי" בב"ב בראשות הגר"מ וולטמן שליט"א ומתעתד בהמשך להתנהל בריכוזים נוספים על תקן קבוע, במגמה להרחיב את המענה לכלל אוכלוסיית הנוער בעיר. על ניהול הקורס הופקד הרב אבי אברהם, מלווה רגשי מקצועי, המעביר סדנאות מוכנות, קידום והעצמה של קבוצות בני נוער במסגרות שונות.

    גולת הכותרת לרגל סיום הקורס היה דיסק אישי שיצא במסגרת ובו שיר מקורי חדש שעל ביצועו שקדו הנערים ביחד לאורך הקורס. השיר נושא את השם "עיקר הנעימות" והמילים המרגשות הלקוחות מתוך הקדמת בעל ה"ערוך השולחן" עוסקות בקבלת השונה ומקום תפקידו האישי הנצרך של כל יחיד בחברה ומדברות בעד עצמן: "וכל התורה כולה נקראת שירה ותפארת השיר הוא כשהקולות משונים זה מזה, וזהו עיקר הנעימות בעולם…"

    "השיר מסכם בצורה הטובה ביותר את הקורס כולו.." שיתף י', אחד הנערים שאף יצר והלחין בעצמו שיר נוסף באותו דיסק במהלך הטקס, "השיר מדבר על ההקבלה שבין השירה לתורה ומדגיש את המסר שגם בחיי התורה, כמו בהרמוניה המוזיקאלית, יש תפקיד שונה ומיוחד לכל אחד באשר הוא, והשלמות הכוללת היא רק מתוך המימוש העצמי של כל אחד ואחד. במהלך הקורס למדנו מה עושה אותנו לשונים ומיוחדים זה מזה: בערכים, בשאיפות, באופי, בתכונות ובגישה. למדנו להכיר את עצמנו טוב יותר במטרה להגשים יותר בקלות את ייעודנו בעולם מתוך התמודדות ובחירה. אני מעיד על עצמי ללא גוזמה שהקורס שינה לי את החיים ונתן לי משמעות".



    0 תגובות